“Zalla, Merkataritza eta Aisia”ren aurkezpena / Presentación de “Zalla, comercio y ocio”
Ostegunean, martxoak 21ean, Zallako merkataritza irudi berria aurkeztuko da Zalla zine-antzokian. Poltsa da merkataritzan gehien erabiltzen den eta merkataritza hori ondoen ordezkatzen duen elementuetako bat. Oraingo honetan, “Zalla Merkataritza eta Aisia” poltsak udalerriaren irudiaren estetika jarraitzen du, marka hori Zallako Udalari lotuta baitago, eta biek udalerria eta bertako merkataritza sustatzeko estrategia osatzen baitute, kulturarekin, turismoarekin eta merkataritzarekin erlazionatutako balioak bultzatuz.
Este jueves 21 de marzo en el Zalla zine-antzokia se presenta la nueva imagen comercial de Zalla. La bolsa es uno de los elementos más comunes y que mejor representa al sector de comercio. En esta ocasión la bolsa de “Zalla, comercio y ocio” sigue la estética de la imagen del municipio, ya que esta marca está vinculada al Ayuntamiento de Zalla y ambas forman parte de una estrategia recíproca de promoción de la localidad y su comercio, impulsando sus valores culturales, turísticos y comerciales.
EUSKARAZ:
Ostegunean, martxoak 21ean, Zallako merkataritza irudi berria aurkeztuko da Zalla zine-antzokian. Poltsa da merkataritzan gehien erabiltzen den eta merkataritza hori ondoen ordezkatzen duen elementuetako bat. Oraingo honetan, “Zalla Merkataritza eta Aisia” poltsak udalerriaren irudiaren estetika jarraitzen du, marka hori Zallako Udalari lotuta baitago, eta biek udalerria eta bertako merkataritza sustatzeko estrategia osatzen baitute, kulturarekin, turismoarekin eta merkataritzarekin erlazionatutako balioak bultzatuz.
Marka hori sortzeak, merkataritza bizitza dinamizatzeko eta udalerriaz eta bertako saltokiez dagoen irudia hobetu ahal izateko jarrera, irudi propioa eta estrategia eskatzen du, bertako biztanleek eta egunero Zallatik igarotzen diren pertsona guztiek hobeto ikus dezaten.
Horrela, Zallako udalerriko logotipo berriaren elementuetan oinarrituz, herriko merkataritza irudikatuko duen poltsa baten irudia egin da. Pieza horien mugimenduak, hirigunearen merkataritza trazatua kontuan hartzeko aukera ematen digu, eta, horrela, poltsa biratuz, Zallako merkataritza guneak marrazten duen “Y”-aren forma gogorarazten digun itxura hartzen du. Horrez gain, konbinazio bat baino gehiago egiteko aukera ematen digu, logotipo nagusiaren estetika baztertu gabe, sektore bakoitzerako (moda, ostalaritza, elikagaiak…) pieza desberdinak egokituz. Kolorea beste ezaugarri garrantzitsu bat da nortasun korporatiboaren forma grafikoak hautemateko, eta, kasu honetan, gure iritziz, egokiena, poltsak udalerriaren markaren nortasun kromatikoari jarraitzea da, Zallarekin eta bere koloreekin berehala identifikatu ahal izateko. Zabalik dagoen poltsa honetatik hainbat txori irteten dira (Zallako logotipoa baino ez dira). Txori horiek, kalean dagoen tokiko merkataritza, hau da, merkataritza gune irekia, dinamismoz eta aukeraz betetakoa, irudikatzen dute. Eta, horrez gain, merkataritza jarduerak udalerri batean sortzen duen bizitzaren sinbolo ere badira.
CASTELLANO:
Este jueves 21 de marzo en el Zalla zine-antzokia se presenta la nueva imagen comercial de Zalla. La bolsa es uno de los elementos más comunes y que mejor representa al sector de comercio. En esta ocasión la bolsa de “Zalla, comercio y ocio” sigue la estética de la imagen del municipio, ya que esta marca está vinculada al Ayuntamiento de Zalla y ambas forman parte de una estrategia recíproca de promoción de la localidad y su comercio, impulsando sus valores culturales, turísticos y comerciales.
La creación de esta marca implica una actitud, una imagen propia y una estrategia para dinamizar la vida comercial y mejorar la percepción que se tiene del municipio y de sus comercios, haciéndolo más visible para la ciudadanía y para todas las personas que cada día pasan por Zalla.
Es así como a partir de los elementos del nuevo logotipo del municipio de Zalla, se ha construido la imagen de una bolsa para representar a nuestro comercio. El movimiento de estas piezas permite tener en cuenta el trazado comercial del propio casco urbano, de manera que, girando la bolsa, el trazado blanco emula una ”Y” que coincide con la forma que dibuja la zona comercial de Zalla. Además, nos permite hacer distintas combinaciones para crear las formas que definirían los diferentes ámbitos del comercio, sin abandonar la estética del logotipo principal, adaptando piezas distintas para cada sector (moda, hostelería, alimentación...).
El color es otro rasgo importante para la percepción de las formas gráficas de la identidad corporativa y, en este caso, creemos que lo más oportuno es que ”la bolsa” continúe con la identidad cromática de la marca del municipio para que se identifique inmediatamente con Zalla y sus colores.
Esta es una “bolsa” abierta de la que salen numerosos pájaros (que no son otra cosa que el propio logotipo de Zalla) y que representan al centro comercial abierto que es el comercio local a pie de calle, lleno de dinamismo y de posibilidades, es símbolo también de la vida que genera la actividad comercial en un municipio.
Utzi erantzuna