Header Ads

Zallak 2017ko 'Zuhaitz Eguna' ospatzen du // Zalla celebra el 'Zuhaitz Eguna' 2017


Zalla se suma un año más a la celebración del 'Zuhaitz Eguna'. Lo hará a lo largo de tres sesiones que se celebrarán en marzo y que contarán con la participación del alumnado de los diferentes centros educativos del municipio


Zallako Udaleko Ingurumena sailak zenbait ekintza antolatuko ditu aurtengo "Zuhaitz Eguna" ospatzeko. Hiru egunetan egingo dira, guztiak martxoan zehar. Lehenengo bi ekintzak goizeko 10:30 eta 11:00etan San Pedron egingo dira, bihar martxoak 10; Mimetiz, Zalla BHI eta Maristas ikastetxeetako LH5 eta DBH1eko ikasleek parte hartuko dute. Jarduera horietan Lantegi Batuak, Otsoaren Taldeak eta URAk lagunduko dute. Azken ekintza La Herreran egingo da, martxoaren 16an, goizeko 10:30etan, URAren laguntzarekin; oraingo honetan, Landabaso Eskolako ikasleek parte hartuko dute soilik.

El Área de Medio Ambiente del Ayuntamiento de Zalla ha organizado varios eventos para el "Zuhaitz Eguna" de este año. Se harán en tres días, todos en marzo. Las dos primeras serán a las 10:30h y 11:00h en San Pedro, mañana día 10 de marzo; los y las alumnas de Mimetiz, Zalla BHI y Maristas LH5 y DBHI1 tomarán parte en esta iniciativa. En los eventos colaborarán Lantegi Batuak, Otsoaren Taldea y URA. El último evento, por su parte, se realizará en La Herrera, el próximo 16 de marzo a las 10:30h, con la ayuda de URA; esta vez, solo estarán los alumnos y alumnas de Landabaso Eskola.

1 comentario:

  1. IES Zalla BHIko ikasleek, DBH 1. mailakoek, hain zuzen, parte hartu zuten ere bai.
    El Alumnado de 1º de la ESO del Instituto de Zalla BHI también tomó parte en el evento

    ResponderEliminar