Header Ads

"Planetaren ordua" itzalaldia martxoaren 30ean // Apagón de luces en “La hora del planeta” el sábado 30 de marzo


Udala "Planetaren Ordua"-ra atxiki da, munduko 7.000 hiriburu berriro mobilizatzeko asmoa duen World Wildlife Foundation-en (WWF) ekimena, eraikin nagusien eta monumentuen argiak itzaliz klima-aldaketaren eta biodibertsitatearen galeraren aurkako borrokan eta baliabide naturalen kontserbazioaren alde mundu-mailako babesa erakusteko asmoarekin. 

Ekintza martxoaren 30ean egingo da, larunbata, 20:30etik 21:30era bitartean, Zallako Udalak hainbat udal-eraikinetako argiak itzalita mantenduko dituen denbora tartea. Ingurumen Sai-lak herritarrak ekimen honetan parte hartzera animatu ditu: "argiak itzali eta planetarekin konektatzeko ordua heldu da".

-----

El Ayuntamiento de Zalla se ha adherido a "La Hora del Planeta 2019", una iniciativa de World Wildlife Foundation (WWF) que pretende volver a movilizar a más 7.000 ciudades del mundo, apagando las luces de sus principales edificios y monumentos, para demostrar el apoyo global a la lucha contra el cambio climático y la pérdida de biodiversidad, y en favor de la conservación de los recursos naturales.

La acción se llevará a cabo el sábado 30 de marzo, de 20:30 a 21:30h, espacio de tiempo durante el que el Ayuntamiento de Zalla mantendrá apagadas las luces de una serie de instalaciones municipales. Desde el Área de Medio Ambiente se anima a la ciudadanía a sumarse a esta iniciativa: "es el momento de apagar la luz para conectarnos con el planeta".

No hay comentarios