Header Ads

Zallako kiroldegiak ohiko ordutegia hartuko du berriro // El polideportivo de Zalla retoma su horario habitual



Maiatzaren 19tik aurrera, Zallako udal kiroldegiak ohiko ordutegia berreskuratuko du, Eusko Jaurlaritzak ordutegi-mugak zabaldu eta alarma-egoera eten ondoren. Kiroldegia 21:30ean itxiko da astelehenetik ostiralera, eta larunbat eta igandeetan ere ordutegi bera izango du, aurretik ez baitzuen murrizketarik izaten.

Gainera, gimnasioa eta barruko igerilekua ere ohiko ordutegira itzuliko dira eta ez dira eguerdian itxiko astelehenetik ostiralera. Horren ondorioz, igerilekuan, gimnasioan eta padeleko kantxan txanda gehiago eskainiko dira.

-----

Desde hoy 19 de mayo, el polideportivo municipal de Zalla recupera su horario normal tras la ampliación de los límites horarios por parte del Gobierno Vasco y el cese del estado de alarma. El polideportivo recupera su hora de cierre a las 21:30h de lunes a viernes, los sábados y domingos el horario seguirá siendo el mismo ya que no sufría recortes con anterioridad.

Además, el gimnasio y la piscina interior también vuelven a su horario habitual y no cerrarán al mediodía de lunes a viernes. Como resultado de esta ampliación aumenta la oferta de turnos en la piscina, en el gimnasio y en la cancha de pádel.

No hay comentarios