Header Ads

Uda honetan "Kirol kanpus hirueleduna" Zallan // Este verano "Campus trilingüe multideporte" en Zalla


[EU] Zallako Udalak, Gazteria Sailaren bitartez, udarako eskaintza betetzen ari da. Oraingoan euskara, gaztelania eta ingelesa tartekatzen duten kirol kanpus hirueledunak antolatu dira 2003 eta 2011 urteen artean jaiotako umeei zuzenduta.
Tailer hauek ekainaren 22tik 26ra eta uztailaren 20tik 24ra izango dira eta bertan, haurrek euren adinaren arabera tenisa, futbola, patinajea, frisbeea praktikatu ahal izango dute, baita informatikarekin eta abakoarekin aritu ere. Aste bakoitzaren prezioa 75€koa izango da Zallan erroldatuta dauden familientzat. Izena emateko epea maiatzaren 18tik ekainaren 12ra bai Gazte Zentroan bai HAZn ere.

[ES] El Ayuntamiento de Zalla, desde su área de juventud sigue completando la oferta para verano. En este caso se trata un campus trilingüe (euskera, castellano, inglés) para los niños y niñas nacidos entre en 2003 y el 2011.
En este campus que se oferta la semana del 22 al 26 de junio y la semana del 20 al 24 de julio los niños y niñas podrán practicar tenis, fútbol, patinaje, frisbee, informática y ábaco, estando las actividades diseñadas para las distintas edades de los y las participantes. El precio por cada una de las semanas será de 75€ para los y las empadronadas en Zalla. El plazo de inscripción será del 18 de mayo al 12 de junio tanto en el Gazte Zentroa como en el SAC.

No hay comentarios