Header Ads

Euskarako ikastaroetan matrikulatzeko diru-laguntzak // Subvenciones para la ayuda a la matrícula de cursos de euskera





Diru-laguntzen eskaerak aurkezteko epea 2017ko urriaren 3tik 31ra bitartekoa izango da, eta udal-erregistroaren zerbitzuetan aurkeztu beharko dira (HAZ eta Arangune). Deialdi honetan, oinarri arautzaileen arabera 2016-2017 ikasturteari dagozkion gastuak hartuko dira kontuan. Diru-laguntzak ebazteko gehieneko epea 2017ko abenduaren 31 izango da. Halaber, erabaki da deialdi hau Zallako Udalaren informazio-bideen, iragarki-taularen eta Udalaren webgunearen bitartez argitaratuko dela. 

-Alkadetza Dekretua hemen
-Oinarriak hemen.
-Eskaera orria hemen

.............................................................................................................

El plazo para la entrega de las solicitudes de subvención será del 3 al 31 de octubre de 2017 y se efectuará en los servicios de registro municipales (SAC y Arangune) En la presente convocatoria se tendrán en cuenta los gastos subvencionables según las bases reguladoras imputables al curso escolar 2016-2017 El plazo máximo para la resolución de las subvenciones erá el 31 de diciembre de 2017 

Las y los zallaras que quieran acogerse a las ayudas al euskera tienen abierto el plazo de solicitud hasta el 31 de octubre. 

- Decreto de alcaldía aquí
- Bases aquí
- Hoja de inscripción aquí.

No hay comentarios