Header Ads

Eskolako liburuak eta materiala erosteak dakartzan gastuak ordaintzen laguntzeko diru-laguntzak // Subvenciones para la ayuda a los gastos derivados de la compra de libros y material escolar



Udal honek familiei lagundu nahi diela eta eskolako liburuak eta materialak erosteak dakartzan gastuak ordaintzea erabaki du.

Diru-laguntza hauen helburua da Zallako Udalak Haur Hezkuntzako bigarren ziklorako, Lehen Hezkuntzarako eta Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzarako testuliburuak eta eskolako material didaktikoa erosten laguntzea.

Diru-laguntzen eskaerak aurkezteko epea 2017ko urriaren 3tik 31ra bitartekoa izango da, eta udal-erregistroaren zerbitzuetan aurkeztu beharko dira (HAZ eta Arangune).

Deialdi honetan, oinarri arautzaileen arabera irailaren 1tetik urriaren 31era dagozkion gastuak hartuko dira kontuan. Diru-laguntzak ebazteko gehieneko epea 2017ko abenduaren 31 izango da.

-Alkatetza dekretua hemen
-Oinarriak hemen
-Eskaera orria hemen. 

................................................................................................................

Vista la intención de este Ayuntamiento de ayudar a las economías familiares con los gastos derivados de la compra de libros y material escolar se aprueba la convocatoria para la adjudicación de las subvenciones para la ayuda a los gastos derivados de la compra de libros y material escolar. 

El plazo para la entrega de las solicitudes de subvención será del 3 al 31 de octubre y se efectuará en los servicios de registro municipales (SAC y Arangune). En la presente convocatoria se tendrán en cuenta los gastos subvencionables según las bases reguladoras efectuados entre: el 1 de septiembre y el 31 de octubre de 2017.  El plazo máximo para la resolución de las subvenciones será el 31 de diciembre de 2017.

- Decreto de alcaldía aquí.
- Bases aquí
- Formulario de solicitud aquí


No hay comentarios