Header Ads

Udalerriko haurreskoletan eta haurtzaindegietan izena emateak dakartzan gastuak ordaintzen laguntzeko diru-laguntzak // Subvenciones haurreskolak y guarderías 2016-2017



Zallako Udalak ebatzi du Udalerriko haurreskoletan eta haurtzaindegietan izena emateak dakartzan gastuak ordaintzea.

Diru-laguntza hauen helburua da 0 eta 2 urte bitarteko haurrak haurreskoletan eta haurtzaindegietan matrikulatzeak dakartzan kuotak ordaintzen laguntzea.

Horren bitartez, bi urtetik beherako haurrak D hizkuntza-ereduko haurreskola edo haurtzaindegi batean matrikulatu nahi dituzten familiei lagundu nahi zaie horrek dakartzan gastuak ordaintzen.

Hori dela eta, oinarri hauek finkatu dira diru-laguntzak norgehiagoka-araubidean emateko. Diru-laguntzen eskaerak aurkezteko epea 2017ko urriaren 3tik 31ra bitartekoa izango da, eta udal-erregistroaren zerbitzuetan aurkeztu beharko dira (HAZ eta Arangune). Deialdi honetan, oinarri arautzaileen arabera 2016-2017 ikasturteari dagozkion gastuak hartuko dira kontuan. Diru-laguntzak ebazteko gehieneko epea 2017ko abenduaren 31 izango da. 

- Alkatetza Dekretua hemen
- Oinarriak hemen
- Eskaera orria hemen

................................................................................................................

El Ayuntamiento ha decidido aprobar la convocatoria para la adjudicación de las subvenciones para los gastos derivados de la inscripción en haurreskolak y guarderías del municipio. 

El objeto de esta subvención es conceder ayudas económicas para el pago de las cuotas de matriculación de niñas y niños de 0 a 2 años en haurreskolas y guarderías, además de apoyar a la economía de las familias con hijos menores de dos años, que tengan que afrontar el gasto de matriculación en una haurreskola, o guardería del municipio, cuyo modelo lingüístico sea el D. 

Por ello se estipulan la concesión de estas subvenciones en régimen de concurrencia competitiva.

El plazo para la entrega de las solicitudes de subvención será del 3 al 31 de octubre de 2017 y se efectuará en los servicios de registro municipales (SAC y Arangune). En la presente convocatoria se tendrán en cuenta los gastos subvencionables según las bases reguladoras imputables al curso escolar 2016-2017. El plazo máximo para la resolución de las subvenciones será el 31 de diciembre de 2017.

- Decreto de alcaldía aquí
- Bases aquí
- Formulario aquí

No hay comentarios